Antwerps PR bureau MARNIX and ALLY opent Genkse hub



PR & Creative agency MARNIX and ALLY heeft vanaf nu officieel een tweede hub, hiervoor trekt het Antwerpse bureau naar Limburg. Vanuit het creatieve bedrijvencentrum C-Mine Crib in Genk kiest MARNIX and ALLY voor een breder bereik. De Limburgse roots van zaakvoerder An-Katrien Dullers spelen hierin een belangrijke rol, alsook het nieuwe gezicht dat de pijler merkstrategie mee zal uitbouwen.

www.marnixandally.com


Al meer dan 7 jaar creëert en communiceert het MARNIX and ALLY team merkverhalen. Ze volgen op de voet hoe de markt beweegt en spelen zo in op vooruitstrevende thema’s die fashion, design en lifestyle merken spot on in de media en op de markt positioneren. Ze zorgen voor de connectie tussen merk en mens.

Zaakvoerder An-Katrien Dullers verhuisde twee jaar geleden met haar gezin van Antwerpen naar haar hometown Genk en rijdt nu bijna dagelijks van Genk naar haar kantoor en team in Antwerpen. Toen ze merkte dat klanten vaker wilden afspreken in Genk, Limburgse brands ook frequenter op haar team een beroep deden en de vraag naar strategische ondersteuning de laatste maanden als een pijl de lucht in schoot, besloot ze onmiddellijk actie te ondernemen.
 

"Ondernemers zien in hoe belangrijk het is om aan hun merkstrategie en (online) visibiliteit te werken en brands geloven in de persoonlijke, duidelijke en daadkrachtige aanpak van het MARNIX and ALLY team. Daarom lukt het ons te groeien in deze barre tijden," aldus zaakvoerder An-Katrien Dullers.

 

Diepgaande merkstrategie

“We kiezen resoluut voor een bredere focus met de verdere uitbouw van de pijler brand strategy. Het bredere aanbod zorgt ervoor dat we onze klanten vanuit meerdere behoeften kunnen ondersteunen. Naast PR, content en social media strategie wordt diepgaande merkstrategie nu eindelijk ook een volwaardige tak. Zo kunnen we merken nog beter begeleiden in hun weg naar succes”, zegt An-Katrien Dullers.


foto:
zaakvoerder An-Katrien Dullers

 

Voor de uitbouw van deze tak gaat MARNIX and ALLY met Katherina Kitsinis in zee, zij zal een belangrijke rol spelen in de verdere groei van deze pijler. Een keuze voor complementariteit. Vanuit haar expertise als zaakvoerder van Ontrend Agency, waarbij ze merken inzichten geeft in trendbewegingen en consumentengedrag, zal Katherina voor MARNIX and ALLY de tak merkstrategie verder uitbouwen.

 

Nieuw gezicht

“We zien heel sterke verhalen met bijhorende strategieën, maar het is soms ook anders. Jammer genoeg komen de geweldige collecties, producten en diensten niet altijd tot hun recht op de markt. Een duidelijke merkstrategie en een helder merkverhaal zijn vaak te weinig uitgewerkt. Laat deze net ingrediënten zijn die nodig zijn om een sterke (door)start te maken”, vertelt Katherina Kitsinis. “Met mijn ervaring zal ik merken begeleiden om de volgende stap te zetten."
De focus daarbij is drieledig: een nieuw merk opbouwen (brandbuilder), een bestaand merk versterken (brandbooster) en merken verschalen (brandscaler).
 

 

Meer info vind je op www.marnixandally.com.
Een aantal interessante weetjes over MARNIX and ALLY? Lees hier verder. 

 




Artikel geplaatst n.a.v. bron:
 
Op:  20-05-2020

Artikel ongepast?

Dit artikel is ongepast

Gelieve ons te laten weten waarom u dit artikel ongepast acht.

Gelieve je eerst aan te melden.
Registreren en berichten schrijven is gratis.


Registreer hier! Aanmelden!
Project: Open ondernemerschap!

Wens je meer visibiliteit, meer leads naar je onderneming of product?
Gebruik dan onze voordelige bedrijfspagina en wordt door duizenden bezoekers online gevonden!





Wil je gratis ondernemersnieuws plaatsen?
 



Meer nieuws over PRpress

Beersel
27-05-2020

Voor de verkiezingen verklaarden meerderheidspartijen NV-A en De Lijst van de Burgemeester dat Beersel vol is en dat er paal en perk gesteld moest worden aan het verkavelen van wat ons rest aan open ruimte en groen. Belofte maakt schuld maar sinds de verkiezingen blinkt het gemeentebestuur uit in immobiliteit. Tot op heden heeft het gemeentebestuur uitsluitend ruimtelijke uitvoeringsplannen...


Meer info

PRpress
Antwerpen
27-05-2020

Sinds de uitbraak van de coronacrisis is beschermingsmateriaal voor zorginstellingen een gegeerd goed. Omwille van de tekorten die er zijn ontstaan heeft de Vlaamse Landmaatschappij een deel van de beschermpakken die de Mestbank ter beschikking heeft geschonken aan het Agentschap Zorg en Gezondheid, dat instaat voor de coördinatie van beschermingsmateriaal naar de Vlaamse...


Meer info

PRpress
Aartselaar
27-05-2020

Helaas moeten vele bedrijven die te maken hebben met sport en beweging tot op vandaag gesloten blijven. Langs de A12 gaat het over Wima Bowling, Dance Duplex, Casteleyn Squash, Inkart, Yonex Badminton, Jump Univerz, GymTonic en Aspen Ski. Deze bedrijven hebben de handen in elkaar geslagen om mensen meer aan te zetten tot bewegen via hun initiatief “A12 Beweegt”. Alle partijen hebben...


Meer info

PRpress
Antwerpen
27-05-2020

Steeds populairder fietsabonnement rondt de kaap van 10.000 mede door coronacrisisSwapfiets is sinds begin 2018 actief op de Belgische markt. Ondertussen vind je de fietsen met de herkenbare blauwe voorband terug in vijf steden - de hoofdstad inclusief - en heeft het fietsabonnement 10.000 klanten overtuigd in ons land. Het simpele concept blijkt nu, meer dan ooit, de basis voor het succes:...


Meer info

PRpress



Advertenties



Klik hier voor het nieuws uit
Maas en Kempenland | Antwerpen | VL-Brabant | Limburg | Kempen | Oost-VL | West-VL | Brussel | De Kust |

Media Partners

X
Geen vervelende pop-up meer?
Geen probleem meld je gewoon aan, de digitale krant is gratis.
Bovendien kan je ook zelf artikels plaatsen.
inVlaanderen.be gebruikt cookies en verzamelt gegevens om de gebruikersnelheid te kunnen verbeteren. Meer info: https://www.invlaanderen.be/pagina/privacy

Ok, ik snap het