Regiokrant, volg het nieuws uit jouw regio
Maas en Kempenland | Antwerpen | VL-Brabant | Limburg | Kempen | Oost-VL | West-VL | Brussel | De Kust |
Heb je nieuws uit jouw regio en wil je dat hier gratis plaatsen?
 

RetieHelemaal van hier! Retiese Cadeaucheques met een persoonlijk tintje
De Retienaren hebben de afgelopen jaren al heel wat inspanningen geleverd om de lokale handelaars te steunen.Sinds de zomer van 2009 werden maar liefst 50 000 Retiese Cadeaucheques verkocht, goed voor een omzet van 250 000 eu…Retie
MolVeilige start van de solden in het Centrum op 31 juli, 1 en 2 augustus
De centrumhandelaars en het gemeentebestuur werken samen een initiatief uit in het Centrum om de solden op 31 juli, 1 en 2 augustus veilig te laten starten. Zo komen de handelaars naar buiten op de verkeersvrije straten, waar…Mol

Galeria Inno houdt haar deuren gesloten t.e.m. 3 april
Als reactie op de crisis door de Covid-19-pandemie en in het belang van haar werknemers en klanten heeft Galeria Inno besloten haar winkels in heel België te sluiten. De winkels zijn dicht t.e.m. 3 april, behalve wanneer…PRpress

Brico Coronavirus: belangrijke informatie
Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van de FOD Volksgezondheid. De gezondheid van onze klanten en medewerkers heeft vanzelfsprekend de allerhoogste prioriteit.Wel…PRpress

JBC & Belgunique lanceren eerste ‘Local Market’ met 5 lokale makers in 5 JBC-winkels over heel Vlaanderen
Het webplatform Belgunique en de kledingketen JBC zetten lokaal maaktalent in de kijker van 7 t/m 31 maart 2020 onder de noemer Local Market. JBC stelt daarbij in elke Vlaamse provincie 1 filiaal ter beschikking voor de colle…PRpress

UNIZO lanceert allereerste "Winkelhierdag", op 21 maart!
Voortbouwend op haar sinds vorig jaar gevoerde Winkelhiercampagnes, lanceert UNIZO dit jaar een allereerste "Winkelhierdag", en dat op 21 maart, bij de start van de lente. UNIZO promoot deze Winkelhierdag als "…UNIZO
MolThuis winkelen in #MooiMol: een gloednieuwe campagne voor ALLE Molse handelaars
Welke klant voelt zich thuis in jouw winkel? In het voorjaar starten we opnieuw een grootse voorjaarscampagne: ‘Thuis winkelen in #MooiMol’. Als opvolger van ‘Helden van hét Shoppingcentrum’ foc…Mol

Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen met de campagne « Gezonde prijzen »
Carrefour lanceert op 27 januari 2020 de campagne «Gezonde prijzen» in het kader van haar engagement “Act For Food” dat het beste toegankelijk wil maken voor iedereen. Kleine prijzen met grootse p…PRpro
Mol‘Paradise by Lau’ en ‘Kasminah food’ volgende laureaten van ‘Probeer een Winkel’
‘Paradise by Lau’ en ‘Kasminah food’ zijn de volgende laureaten in het Centrum die mogen rekenen op de ondersteuning van ‘Probeer een Winkel’. Beide laureaten krijgen voor een periode van &…Mol

Media Partners

inVlaanderen.be gebruikt cookies en verzamelt gegevens om de gebruikersnelheid te kunnen verbeteren. Meer info: https://www.invlaanderen.be/pagina/privacy

Ok, ik snap het